אמנת השירות
 


מתוך מחויבות לשירות ומתוך רצון כנה, אנו מתחייבים לדבוק בערכים המצוינים באמנת השירות כדי לשפר את תדמיתנו בפני הלקוחות ולהעלות את שביעות רצונם.

עיקרי אמנת השירות של חברת "אילן קארגלס" בע"מ :

מטרתו של מרכז השרות:
לספק מענה ללקוחות בתחומים שונים הכוללים בין השאר תשובות לשאלות כלליות תוך מענה מהיר, אמין, מקצועי ואדיבמצוינות בשרות ללקוחות!

צוות שירות לקוחות חברת "אילן קארגלס" בע"מ יפעל במקצועיות רבה , תוך מתן מענה הולם לצורכי הלקוחות.

צוות שירות לקוחות חברת "אילן קארגלס" בע"מ ישאף לתת ללקוחות החברה שירות איכותי, יחס אישי, סבלני ואוהד.

צוות שירות לקוחות יפעל תוך התמקדות בצרכי הלקוח ובציפיותיו. במסגרת זו שירות לקוחות חברת "אילן קארגלס" בע"מ יהיה זמין לפניות הלקוחות במגוון ערוצים: בטלפון, בטלפון סלולרי, בפקס, בכתב, באינטרנט ובפגישות פנים אל פנים.

צוות שירות הלקוחות, נסקר בסקר שביעות רצון לקוחות. המשוב משמש את הצוות להערכת ביצועים ולשיפור מתמיד של רמת השירות ללקוח.

אנו מתחייבים:

  1. לענות במהירות, באדיבות וביעילות לכל פנייה לחברה.
  2. להקפיד להזדהות בשם הפרטי ולטפל בלקוחות החברה ביעילות המרבית.
  3. למסור מידע מקצועי בדוק ואמין ללקוחות.
  4. לתאם ציפיות עם הלקוח לגבי עמדות ולוחות זמנים.
  5. להפיק לקחים מכל פנייה, לעדכן את הנהלת החברה בפניות מיוחדות.
  6. להיות לויאלי לחברה אותה אנו מייצגים – חברת "אילן קארגלס" בע"מ.


על החתום:
עובדי חברת "אילן קארגלס" ומנהליה.


 
 
 
      ראשי  |  דרושים  |  קבע כעמוד הבית  |  הוסף למועדפים  |  אמנת השירות  |  צור קשר  |  English 
Powered By Art-Up        סניף מרכזי: חולון, טלפון: 03-6534444 או *6620